Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
Materials Access asoler18
Re: Materials Acce Carles G
Re: Materials Acce Enric Bu
RE: Materials Acce Pep Nogu
Access 2000 Carles G
fitxers midi jaumecor
music time 4 jaumecor
El paper del Coord Josep Pu
El paper del Coord Josep Me
Problema amb un Cd rotero
 << 11 ant. | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:[oficentres] Access 2000
Fecha:Martes, 16 de Enero, 2001  12:49:09 (+0100)
Autor:Carles Garcia <cgarcia7 @........es>

Hola companys,

Fa uns dies vÓrem rebre un missatge d'aquesta llista preguntant si alguna persona tenia exercici d'Access per Alumnes del cicle formatiu de grau superior d'administració i finances.
En el seu moment jo vaig dir que no tenia res preparat, per˛ durant les vacances de Nadal he fet un exercici d'avaluació que ja estÓ resolt, properament el passaré a la web de l'AEIC per˛ si algú de vosaltres al vol veure abans que m'ho comuniqui.
Fins aviat,
Carles Garcia
cgarcia7@pie.xtec.es