Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
Materials Access asoler18
Re: Materials Acce Carles G
Re: Materials Acce Enric Bu
RE: Materials Acce Pep Nogu
Access 2000 Carles G
fitxers midi jaumecor
music time 4 jaumecor
El paper del Coord Josep Pu
El paper del Coord Josep Me
Problema amb un Cd rotero
 << 11 ant. | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:[oficentres] El paper del Coordinador
Fecha:Lunes, 7 de Mayo, 2001  21:13:06 (+0200)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <jpujades @.......es>

Hola!

A la revista dels Seminaris de SecundÓria se'ns convida a debatre "El paper
del coordinador d'informÓtica".

A Granollers n'hem parlat una estona. No puc parlar de conclusions perquŔ no
n'hem elaborat formalment. En tot cas sí que m'atreveixo a dir quin era el
"clima".

Per una banda hem avanšat, tot i que tímidament: es paga un complement, es
reconeixen els seminaris com hores de formació, es va fer un dia de formació
per a les aules Argo-3, s'estan fent uns cursos introductoris a Win2000 i
s'han introdu´t millores en els propis seminaris.

Tot i aix˛ els grans problemes de la coordinació d'informÓtica segueixen
subsistint. En resum: poques hores i molta feina. Tanta feina que la part
tŔcnica es menja la pedag˛gica, la de suport als companys/es i la dedicació
als nostres propis alumnes.

Si l'Administració és realment sensible a la utilització de les Tecnologies
de la Informació i la Comunicació (TIC) hauria d'actuar amb més decisió:
incrementant les hores de coordinació; reconeixent per a concursos de
trasllats el cÓrrec; garantint-ne la seva continu´tat i qualitat, etc.

Malauradament les coses no semblen que vagin per aquest camí. Només cal
veure el que ha passat darrerament al Parlament: http://www.aeic.es.

Per aix˛ crec que només ens queden dues solucions: conformar-nos o agafar el
toro per les banyes i dir que prou, que el curs que vé no comptin amb
nosaltres (com a coordinadors).

Josep Pujadas i Jubany
Professor de Tecnologia
Coordinador d'InformÓtica
http://www.xtec.es/~jpujada1
mailto:jpujades@...

Fes-te soci de l'AEIC!
http://www.aeic.es

ENSENYAMENT I INFORM└TICA
4. Suport tŔcnic i reconeixement coordinadors/es d'informÓtica

| Participa als F˛rums d'InformÓtica de Centres de l'AEIC!     |
| - F˛rum general:   http://www.elistas.net/foro/aulainf       |
| - F˛rum ofimÓtica: http://www.elistas.net/foro/oficentres    |
| - F˛rum Linux:     http://www.eListas.net/lista/linuxcentres |

http://www.eListas.net/