Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

Re: access voliu
imatges Anna Cas
Re: imatges voliu
Barra cursora perd MARJULI
Barra cursora perd MARJULI
Agradecimientos MARJULI
RE: Barra cursora Pep Nogu
Material Paint Sho jristol
Re: Material Paint voliu
Tema aparadorisme ESCOLA N
Materials Access asoler18
Re: Materials Acce Carles G
Re: Materials Acce Enric Bu
RE: Materials Acce Pep Nogu
Access 2000 Carles G
fitxers midi jaumecor
music time 4 jaumecor
El paper del Coord Josep Pu
El paper del Coord Josep Me
Problema amb un Cd rotero
 << 11 ant. | 20 sig. >>

oficentres

Asunto:[oficentres] El paper del Coordinador
Fecha:Lunes, 7 de Mayo, 2001  22:53:02 (+0200)
Autor:Josep Mejías <jmejias @........es>
En respuesta a:Mensaje 30 (escrito por Josep Pujadas i Jubany)

	Hola,
	Jo em pregunto fins a quin un punt és prioritari per la Administració que
la Informàtica a l'escola sigui una tasca ben desenvolupada. Els grans
números de les inversions, moltes vegades són prioritzats davant la feina
del dia a dia.
	Es interessant veure com es deixa a debat quin ha de ser el paper d'aquests
coordinadors.....com si fossin els culpables o els encarregats de trobar la
solució d'aquesta situació.
	El coordinador té una tasca complicada i això s'ha de solucionar des de
dalt, encara que suposo que sempre serà millor per l'aparador fer una
inversió de molts milions en ordinadors abans que lligar el tema de com fem
que funcionin els ordinadors a l'endemà d'arribar al centre.

	Mala solució davant de gent que vol fer aparador.

Josep Mejías.
Vice-president de l'AEIC.

http://www.eListas.net/