Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

quota soci/s˛cia A Carles G
Re: Portal Nuke de lferez
Nous/ves directors AEIC
Han canviat IPs! Josep Pu
RE: Portal Nuke de Marina B
Re: Portal Nuke de Carles G
RE: Portal Nuke de pie
Cada cop que fan o Josep Pu
Portal AEIC AEIC
ColĚlaboreu en el AEIC
Jornada + Assemble AEIC
Notícies del porta AEIC
CDN (Gestors de Co Josep Pu
RE: CDN (Gestors d MCanas
RE: CDN (Gestors d Josep Pu
Re: CDN (Gestors d xxavi1
Re: CDN (Gestors d xxavi1
OpenOffice1.0.2 i Joan Roq
RV: Entrevista amb AEIC \(V
Places de coordina AEIC \(V
 << 20 ant. | -- ---- >>

oficentres

Asunto:RE: [oficentres] CDN (Gestors de Continguts a la Xarxa)
Fecha:Sabado, 24 de Enero, 2004  10:23:39 (+0100)
Autor:Josep Pujadas i Jubany <jpujades @..........net>
En respuesta a:Mensaje 156 (escrito por MCanas)

Hola!

És una mÓquina per la qual passa la connexió a Internet de tots els
ordinador de la xarxa. Aix˛ permet tenir-hi una mem˛ria-cau de planes
web i filtrar també l'accés a Internet en funció d'una sŔrie de regles.

La mem˛ria-cau és molt útil, especialment en llocs com els centres
educatius. Quan es demana una pÓgina des del Centre per primera vegada,
queda guardada en el proxy. Llavors el proxy la serveix a les mÓquines
que la demanen. Aix˛ accelera notablement la visualització de planes
web. Nauralment hi ha una sŔrie de regles de "refresc" de les planes del
proxy. Fins i tot algunes planes no s'emmagatzemen mai en el proxy, per
exemple, les dinÓmiques (PHP, ASP, etc)

Salutacions,

Josep Pujadas

Visita nuestro patrocinador:

      ¿QUIERES DISFRUTAR DE 3.000Ç SIN DAR EXPLICACIONES?

                 ¿Quieres renovar la cocina?
                   ¿Cambiar de ordenador?
             ¿hacer un viaje? ¿darte un capricho?
                           . . .