Inicio > Mis eListas > oficentres > Mensajes

quota soci/sōcia A Carles G
Re: Portal Nuke de lferez
Nous/ves directors AEIC
Han canviat IPs! Josep Pu
RE: Portal Nuke de Marina B
Re: Portal Nuke de Carles G
RE: Portal Nuke de pie
Cada cop que fan o Josep Pu
Portal AEIC AEIC
Colˇlaboreu en el AEIC
Jornada + Assemble AEIC
Notícies del porta AEIC
CDN (Gestors de Co Josep Pu
RE: CDN (Gestors d MCanas
RE: CDN (Gestors d Josep Pu
Re: CDN (Gestors d xxavi1
Re: CDN (Gestors d xxavi1
OpenOffice1.0.2 i Joan Roq
RV: Entrevista amb AEIC \(V
Places de coordina AEIC \(V
 << 20 ant. | -- ---- >>

oficentres

Asunto:[oficentres] consulta de material educatiu per impartir curs ofirmātica
Fecha: 26 de Agosto, 2007  23:53:31 (+0200)
Autor:Jacint <jacintcatalunya @.....es>

Hola, el motiu del meu missatge es per saber si algun mestre sap d'algun
material didāctic i formātiu (llibre, dosser, cd-rom) que pugui ser útil per
poder impartir curs d'ofimātica amb nens i nenes de primaria de diferents
nivells. (Els continguts a impartir serien Ofimātica programes de Microsoft o
OppenOffice) i sistema operatiu Windows.

N'existeix algun títol en catalā?

Si algu n'empra algun que li sigui util m'haniria molt bé de saber-ho.

Grācies,

Jacint