Asunto:[RedLuz] What happens when 350 million wayseers come together...
Fecha:Viernes, 10 de Agosto, 2012  11:54:38 (-0500)
Autor:REDLUZ <lacasadelared @.....com>

From: Garret & the Wayseers <garret@wayseers.com>
Date: 2012/8/10

There's a mountain of difficult problems facing humanity today, but what happens when millions of the most creative, pioneering souls come together to help solve the world's problems?

Come together,
Garret John LoPorto
Author of "The Wayseers"
Connect with me on Facebook & on Twitter

P.S. We're preparing to unveil a free platform designed to help wayseers worldwide come together to do great things for the world.

Media For Your Mind, Inc., 199 Sudbury Road, Suite 2B, Concord, MA 01742, USA

IX ENCUENTRO NACIONAL DE CONCIENCIA,
¡ABIERTO AL MUNDO!
Septiembre 14-16, 2012
Cuautlita, Tetecala, Morelos, México
redmexicanadeconciencia
haciendalaluna

RED GLOBAL DE CONSCIENCIA
Plataforma independiente de articulacion
de alternativas para crear un mundo mejor.

Casa de la Red

facebook.com/lacasadelared
Red Global de Consciencia
Red Iberoamericana de Luz
Guardianes de la Tierra
Redes de Luz

Encuentros de Luz

Servicios de informacion:
RedLuz-Panorama mundial espiritual
Red Anahuak-Panorama mundial civilista
Todas las canalizaciones
Archivo I
Archivo II

Documentos pesados
RED MEXICANA DE CONCIENCIA
Foro Meshiko-Latinoamerica

Red Mexicana de Luz

México en Conciencia
Red Cuauhnahuak

ENLACES
Activismo Sagrado
Chamanes
Salvemos el Bosque de Agua
Espiritualidad y Politica
Tierra Sabia
Nuestra Madre Tierra
Museo Virtual de la Cosmogonia Antigua Mexicana
Activarte

El Poder del Consumidor

Recicladores en Red

Economia Alternativa

Mercados organicos
Semillas Sin Fronteras

Dia de la Tierra
Red Holistika
Planeta 2013 TV

YouTube Facebook hi5 Twitter Flixster Friendster Plaxo Netvibes
Twitter Latest tweet: Nueva publicación en la Red Iberoamericana de Luz: Una sociedad sin escuelas / Ivan Illich. http://t.co/WHvZxNYw
  Get this email app!